#10 Aplikacja BRAWO JA!

Aplikacja dzięki której robiąc określony ruch telefonem - usłyszysz dźwięk "Brawo Ja!"!                  
Znacie tekst "Brawo Ja!" albo "Brawo Ty!"?
To teraz bardzo modne powiedzonko więc trzeba je wykorzystać szybko (zanim trend stanie się obciachowy).
Pomysł dotyczy aplikacji na smarfona, dzięki której robiąc określony ruch telefonem - apka wyda dźwięk "Brawo Ja!" albo "Brawo Ty!"!


fot. pixabay.com (+ photoshop)

Pomysł bazuje na mieczu świetlnym, który zrobił istną furorę:) https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.pawelbialecki.jedilightsaber&hl=pl

Podoba Ci się? To do dzieła! Brawo Ty!

P.S. 
Już po publikacji posta pomyślałam, że pomysł można rozszerzyć i dać możliwość nagrania własnego głosu, bądź wgrania mp3 - które będzie się odpalało przy określonym ruchu smartfonem. Dzięki temu fakt, że jakiś tekst przestanie być cool nie będzie miał znaczenia i  będzie można wgrać nowy. 
To także świetna opcja dla fanów dowcipów hermetycznych - które załapie tylko wąskie grono znajomych :).
Ah już widzę te biurowe pranki na porannych spotkaniach :D

/

This idea can be understood only by Poles (it refers to some popular polish saying).

0 komentarze:

Prześlij komentarz